vineri, 15 aprilie 2011

Sunt Dana. Am 36 de ani. Am cancer la san. Imi este tare greu sa fac asta, dar trebuie sa-ti cer ajutorul pentru a ma putea vindeca. Incerc sa adun bani pentru tratament in strainatate.

A cere bani este cel mai greu lucru pe care il fac, dar nu am alta alternativa.
Am nevoie de 45 000 euro pentru o operatie la clinica Anadolu din Turcia.
Vreau sa traiesc si sa-mi implinesc visele.

Orice donaţie îmi poate salva viaţa!

Conturile sunt urmatoarele:

RO58RZBR0000060012310104, RON
RAIFFEISEN BANK

RO11BACX0000000180951000, RON

RO81BACX0000000180951001, EUR

SWIFT: BACXROBU
UNICREDIT BANK


CNP 2741207414511
ENE DANIELA CRISTINA



11 comentarii:

  1. Buna Dana,

    Nu pot decat sa iti urez multa sanatate si foarte multe succes. Ti-as sugera sa iti deschizi si un cont de PayPal unde sa se poata face donatii, cred ca e o varianta mult mai buna pentru cei din afara tarii care vor sa te ajute.

    Numai bine,
    Tudor

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Tudor,

    Iti multumesc pentru sugestie. M am gandit si eu la asta dar dureaza, deoarece ca persoana fizica nu poti deschide cont PayPal si trebuie sa mi constitui o asociatie non profit pentru asta. Si pana ies actele si autorizatiile de la Min Justitiei, Min Sanatatii etc etc (aprox 30 zile)nu putem folosii decat conturile.

    Multumesc

    Dana

    RăspundețiȘtergere
  3. am adaugat banner-ul dvs pe blog-uri.va doresc multa sanatate si succes.

    RăspundețiȘtergere
  4. oricine are un cont de card poate deschide cont de paypal. Eu sunt total nepriceputa la chestii bancare, dar am reusit sa imi fac un astfel de cont in cateva minute. Si cand ai contul de paypal ei iti ofera si un buton care se poate pune pe blog, si se pot face donatii direct.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mesajul tau este prea simplu si prea 'disperat'. De ce ti-as dona tocmai tie? Si nu unui copil mai bolnav, si eu am vise si am nevoie de bani sa le implinesc etc.

    Iti recomand o abordare 'virala' - in sensul de ceva 'give me and i'll give u something back'

    Cateva idei:
    - te angajezi sa participi la un maraton
    - dai lectii/sfaturi de tango in urma donatiilor
    - pt donatii substantiale te angajezi sa tatuezi numele/mesajul persoanei
    - vinde cani/postere/brizbriz/handmade - m-au distrat f mult desenele alea din fisa medicala - eu as cumpara abtibilduri/imagini cu ele :)
    - pt toti cei care doneaza faci un video in care le pronunti numele/mesaj
    - verifica "1 Second Movie" ceva in genul ala poate

    Astea au fost 'my 2 cents'
    Have fun and "live long and prosper" cum zicea Spock:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Valentin, multumesc pentru sugestii.

    RăspundețiȘtergere
  7. draga Dana, iti doresc sanatete si putere! cu ganduri bune, Madalina

    RăspundețiȘtergere
  8. Am citit povestea ta si iti doresc sa ai forta,putere sa mergi inainte, dar mai ales CREDINTA. Se spune ca boala este o sansa pe care Dumnezeu ne-o da ca sa ne schimbam viata, e o chemare a Lui pentru a ne arata cat de mult ne iubeste. Dar nu multi oameni cred acest lucru, din pacate. Tu ai inceput deja si e bine sa stii ca, in afara de oamenii dragi de langa tine care te sprijina, ai aliati de mare nadejde si in cer.
    Sf. Nectarie este unul dintre sfintii lui Dumnezeu care ajuta extraordinar de mult bolnavii de cancer, a facut/face adevarate minuni cu astfel de bolnavi. Manastirea Radu Voda din Bucuresti (langa Pta Unirii) gazduieste o parte din moastele sale facatoare de minuni, unde merg bolnavii de cancer pentru alinare si speranta de vindecare.
    Sunt publicate mai multe carti despre viata si minunile sale, te poti documenta pe internet sau la Libraria Sophia de langa Patriarhie. Eu am 2 carti, plus acatistul sfantului,pe care ti le pot imprumuta.
    Dunmezeu sa te ajute si sa te indrume in aceasta grea incercare!

    RăspundețiȘtergere
  9. draga dana,
    am auzit povestea ta in media, pe fb, intr-o agentie de PR si mai nou intr-un ziar de tiraj. sunt foarte multe presiuni sa se publice povestea ta si totusi nimeni nu o face.

    de ce nu te operezi in ro ? sunt atat de multe variante !!!

    multa sanatate iti doresc
    maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Maria,
      nu stiu despre ce presiuni vorbesti.
      in ceea ce priveste operatia in Romania, te rog sa mi spui care sunt multele variante deoarece eu am incercat sa ma operez in Romania de 2 ori, prima ora la Cluj si apoi la Bucuresti si nu am reusit sa fac aceasta operatie, ma refer la extirparea tumorii si reconstructia sanului in acelasi timp operator.
      multumesc
      edc

      Ștergere
  10. Buna Dana,

    Sunt Ruxandra Fuierea, am fost colege o perioada eu lucram la C&D Partner si tu la Galaxsea :) O sa afisez banner=ul pe terrasplendida.ro cat de curand si vom incerca sa te ajutam cum putem. Te pup si iti doresc numai bine :)

    RăspundețiȘtergere